Wat is het doel van de werkgroep?

Wat is het doel van de werkgroep?

Om een solide basis te leggen voor het fusieplan, zijn verschillende werkgroepen samengesteld. Deze groepen onderzoeken belangrijke aandachtsgebieden en thema’s die essentieel zijn voor de toekomst van de club. De werkgroepen bestaan uit leden van beide verenigingen, zodat er een gelijkwaardige inbreng is.

Werkgroep Sponsoring
De werkgroep Sponsoring richt zich op het samenbrengen en versterken van sponsorinitiatieven vanuit beide verenigingen. Ze stellen een plan op dat de betrokkenheid van huidige sponsoren behoudt en tegelijkertijd nieuwe partners aantrekt. Daarnaast worden mogelijkheden onderzocht om bestaande initiatieven binnen de nieuwe structuur een goede plek te geven.

Doel

Het ontwikkelen van een gezamenlijke en sterke sponsorpropositie die waarde toevoegt aan de nieuwe fusieclub en haar sponsoren.

Onderzoeksgebieden

  • Loyaliteit en behoud: Strategieën om huidige sponsoren betrokken te houden en te versterken.
  • Sponsorpropositie: Een krachtige, gezamenlijke propositie die de fusieclub aantrekkelijk maakt voor (nieuwe) sponsoren.

Voortgang d.d. 18 november 2025

De Werkgroep Sponsoring heeft een analyse uitgevoerd van de sponsoractiviteiten en het beleid van beide verenigingen. Hierin zijn verschillen en kansen geïdentificeerd om best practices verder te combineren. Er wordt een geringe kans gezien op sponsorverloop bij een fusie.

Om een solide basis te leggen voor het fusieplan, zijn verschillende werkgroepen samengesteld. Deze groepen onderzoeken belangrijke aandachtsgebieden en thema’s die essentieel zijn voor de toekomst van de club. De werkgroepen bestaan uit leden van beide verenigingen, zodat er een gelijkwaardige inbreng is.

Werkgroep Sponsoring
De werkgroep Sponsoring richt zich op het samenbrengen en versterken van sponsorinitiatieven vanuit beide verenigingen. Ze stellen een plan op dat de betrokkenheid van huidige sponsoren behoudt en tegelijkertijd nieuwe partners aantrekt. Daarnaast worden mogelijkheden onderzocht om bestaande initiatieven binnen de nieuwe structuur een goede plek te geven.

Doel

Het ontwikkelen van een gezamenlijke en sterke sponsorpropositie die waarde toevoegt aan de nieuwe fusieclub en haar sponsoren.

Onderzoeksgebieden

  • Loyaliteit en behoud: Strategieën om huidige sponsoren betrokken te houden en te versterken.
  • Sponsorpropositie: Een krachtige, gezamenlijke propositie die de fusieclub aantrekkelijk maakt voor (nieuwe) sponsoren.

Voortgang d.d. 18 november 2025

De Werkgroep Sponsoring heeft een analyse uitgevoerd van de sponsoractiviteiten en het beleid van beide verenigingen. Hierin zijn verschillen en kansen geïdentificeerd om best practices verder te combineren. Er wordt een geringe kans gezien op sponsorverloop bij een fusie.